Analyses op maat

Tailored Analytics

Groeiende bedrijven maken slim gebruik van hun gegevens. Waar liggen de kansen? Welke bedrijven hebben potentie? Deze informatie is echter niet altijd even makkelijk te ontsluiten. Daarom werken we graag samen met u aan speciaal voor u ontwikkelde nieuwe analyses of voorspelmodellen, die u de voorspellende inzichten bieden om succesvol zaken te doen.

Meer informatie aanvragen

 

Analyses

Hoe zorgt u voor een optimaal klantacceptatiebeleid? In de Graydon Klantacceptatie-analyse wordt er gekeken naar de rating die wij als Graydon aan een organisatie op een specifieke datum hebben gegeven en wat er een jaar na dato nu daadwerkelijk is gebeurd. Welke organisaties kregen welke score en welke zijn vervolgens ook failliet gegaan? Krijg inzicht in uw klantacceptatiebeleid. 

Klantacceptatie-analyse     Bekijk de leaflet

Voorbeeld scores

Bekijk hier de meest gestelde vragen over Analytics.

Datagedreven ondernemen: wat is uw ambitieniveau?

Hoe datagedreven is uw organisatie? Organisaties willen steeds slimmer werken door op basis van data beslissingen te nemen. Echter blijkt dat data vaak passief gebruikt wordt voor het verbeteren van processen op de (financiële) administratie, de dagelijkse operatie of voor marketing en verkoop doeleinden.

Naar een datagedreven aanpak

Uw Analyticstraject

Fase 1 - Verkenning

  • Kennismaking
    Het analytics team komt op bezoek, luistert naar uw behoefte en verkent samen met u de mogelijkheden.
  • Werksessies
    Samen met u en uw stakeholders bepalen we de hoofdvragen en deelvragen van het traject.
  • Scope
    Na de werksessies presenteren wij de definitieve hoofdvragen en deelvragen aan u en uw stakeholders.

Fase 2 - Design

  • Team
    Ons ervaren team van analytici, product developers en business developers gaan van start met uw traject.
  • Drijfveren
    De juiste data van u en Graydon wordt verkregen en klaargemaakt voor de analyses. Tijdens deze voorbereiding wordt direct gekeken naar de mogelijke presentatievormen om, samen met u, te bepalen of deze aan de wensen voldoet.
  • Datamodellen
    Vervolgens bepalen wij de benodigde datamodellen, bouwen we nieuwe modellen of zetten we artificial intelligence in om de juiste modellen te maken.

Fase 3 - Creatie

  • Uitvoering
    Na de juiste voorbereiding worden de gewenste analyses uitgevoerd.
  • Afstemming
    Tussentijds stemmen wij de voorlopige uitkomsten met u af en kunnen er, indien gewenst, nog kleine wijzigingen in de analyses worden aangebracht. 

Fase 4 - Go live

  • Presentatie
    Wij presenteren de uitkomsten aan u en uw stakeholders. Samen lopen we door alle analyses, stappen en resultaten heen. 
  • Inzichten
    U kunt op basis van de gepresenteerde resultaten in samenwerking met ons Data Analytics team de juiste zakelijke beslissingen nemen. 
  • Evaluatie
    Als laatste evalueren wij, samen met u, het doorlopen proces. 

Uw business laten groeien met behulp van Data Analytics

In onze gedigitaliseerde wereld is het duidelijk dat het gebruik van data essentieel is voor het maken van grote en kleine beslissingen. Immers, als grote hoeveelheden informatie op een correcte manier worden geanalyseerd, kunnen hier waardevolle inzichten uit worden gehaald. Toch beschikken...

Lees het hele blogartikel

Groeikansen van bedrijven voor het eerst in beeld gebracht

De toenemende schaarste onder commercieel personeel vergroot de noodzaak van het hebben van een gerichte marketing- en salesstrategie. Met inzicht in de eigen marktpositie en trends in deze markt kan gericht invulling worden gegeven aan efficiënte verkoopinspanningen in...

Lees het persbericht

Webinars