Graydon Klantacceptatie-analyse

Graydon Klantacceptatie-analyse

De weg naar een optimaal acceptatiebeleid.

Als uw klantacceptatiebeleid geautomatiseerd verloopt, dan heeft u nagedacht over de parameters die u meeneemt in de beslissing. Toch is het aan te raden om af en toe terug te blikken op deze instellingen. Kleine aanpassingen kunnen ervoor zorgen dat uw acceptatiebeleid nog verbetert. Met de Graydon Klantacceptatie-analyse identificeert u de aanpassingen die nodig zijn om uw beleid te optimaliseren.

Hoe werkt de analyse?

U accepteert of weigert uw klanten op basis van vooraf ingestelde parameters. De uitkomst van elke controle is een beslissingsvoorstel op basis van variabelen die u persoonlijk heeft ingesteld: uw zakenrelatie wordt afgewezen, geaccepteerd onder bepaalde voorwaarden of geaccepteerd zonder voorwaarden. Hierdoor verloopt uw acceptatieproces snel en overzichtelijk.

Toch weet u nooit zeker of u de parameters ideaal heeft ingesteld. Heeft u klanten geweigerd die een prima (financiële) status blijken te hebben? Of heeft u juist klanten geaccepteerd die zich niet aan hun betaalverplichtingen hebben gehouden? Met de Graydon Klantacceptatie-analyse controleert u beslissingen van toen met de kennis van nu. U evalueert hiermee uw eigen acceptatiemodel en optimaliseert het voor de toekomst.

Meer weten? Vul het formulier in, dan neemt één van onze specialisten meteen contact met u op.

Vul uw gegevens in