Home / Analytics / Graydon Klantacceptatie-analyse

Graydon Klantacceptatie-analyse

Inzicht in uw klantacceptatiebeleid
Inzicht in uw klantacceptatiebeleid

Hoe zorgt u voor een optimaal klantacceptatiebeleid? Op welke wijze kunt u zoveel mogelijk nieuwe klanten accepteren met minimale afschrijvingen? Met de Graydon Klantacceptatie-analyse krijgt u inzicht in uw klantacceptatiebeleid en ziet u hoe u dit kunt verbeteren.

Om afschrijvingen te voorkomen en inzicht te krijgen in niet-geaccepteerde klanten, kunt u gebruik maken van de Graydon Klantacceptatie-analyse. U kunt zo ook een beeld krijgen van de potentiële omzet van nieuwe klanten.

Klantacceptatiebeleid evalueren
Aan de hand van onze scores kunnen wij uw klantacceptatiebeleid evalueren. Op basis van deze data-analyse krijgt u inzicht in waar de kansen liggen voor het accepteren van meer nieuwe klanten en het verder verlagen van afschrijvingen. Bovendien krijgt u een overzicht van de kwaliteit van uw belangrijkste saleskanalen. En krijgt u advies met betrekking tot het aanpassen van uw klantacceptatiebeleid.

De Graydon Klantacceptatie-analyse stelt u in staat uw eigen klantacceptatiebeleid te optimaliseren voor toekomstige beslissingen. Het voordeel van een optimaal klantacceptatiebeleid is dat u groeiambitie kunt realiseren. Door een hoger ingecalculeerde foutmarge worden afschrijvingen hoger, maar deze worden overschreven door extra omzet die u hiermee realiseert.

Bent u benieuwd naar de Graydon Klantacceptatie-analyse of bent u benieuwd naar onze andere Analytics oplossingen? Vul het invulformulier in of neem direct contact met ons op.

Bekijk de leaflet