Master Data Management
Terug naar overzicht
blog

Graydon beëindigt hoofdsponsorschap met Sparta Rotterdam na 7 jaar

Graydon en Sparta Rotterdam beëindigen het hoofdsponsorschap met ingang van het nieuwe voetbalseizoen 2011-2012. Vorig seizoen degradeerden de Rotterdammers naar de Eerste Divisie. Graydon besloot toen het sponsorcontract met nog één jaar te verlengen. Het seizoen is nog niet ten einde, maar de bevestiging van het einde van de samenwerking wordt nu al bekend gemaakt om Sparta Rotterdam zoveel mogelijk tijd te geven om op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdsponsor.

Algemeen Directeur Gertjan Kaart over de 7 jaar Sparta

“In de 7 jaar hoofdsponsorschap hebben we perioden van voor- en tegenspoed gekend. Op het dieptepunt vorig jaar besloten we om Sparta ook in de Eerste Divisie nog één jaar te steunen als hoofdsponsor”, aldus Gertjan Kaart, Algemeen Directeur Graydon. Sparta en Graydon hebben een langlopende samenwerking in het betaald voetbal. “Sparta is een fantastische club, een icoon in de Nederlandse voetbalwereld. Het is een club waar iedereen ‘iets’ mee heeft, ongeacht de stad waar je woont of vandaan komt. We hebben Sparta door het moeilijke eerste jaar gelaveerd in de Eerste Divisie, zoals we aan het eind van het vorige seizoen afspraken”, aldus Kaart. 

“Wij zijn Graydon zeer erkentelijk voor het vertrouwen in de afgelopen zeven jaar. We hebben naast diverse geslaagde acties een goede verstandhouding met elkaar gehad en zullen deze in de toekomst ook zeker behouden. Sparta gaat op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Dat is geen makkelijke klus in deze periode, maar we blijven vol vertrouwen naar de toekomst kijken”, aldus Charles van der Steene, Commercieel Directeur van Sparta Rotterdam.

Graydon blijft de Rotterdamse club steunen, maar gaat samen met Sparta bekijken op welke nieuwe manier dit zal zijn.

Gelijkaardige publicaties