Artikel
Geschreven door Graydon
Posted on 25-04-2013

Guerilla Valentijn marketingactie: Cupido schiet raak met rozen.

416 keer gelezen

Graydon verrast vandaag 113 bedrijven met een guerilla Valentijnsactie. 113 prospects ontvangen een waanzinnige bos Valentijnsrozen van Graydon. Bij de rozen zit een grote anonieme Valentijnskaart met een handgeschreven gedicht. Met deze actie wil Graydon Marketinginformatie op een vrolijke en originele manier contact maken met bedrijven.

Een spontane reactie vroeg in de ochtend op Valentijnsdag

CEO van ExSilent Caroline Ammerlaan: ‘Wat een verrassende actie van Graydon! Graydon wil op deze ludieke manier in contact komen met bedrijven waar zij graag zaken mee wil doen op het gebied van Marketinginformatie. Ik vind dit erg leuk en ga zeker eens verkennen wat Graydon voor ExSilent kan betekenen.'

Sander van Meurs, marketeer bij Graydon: ‘Valentijnsdag is een perfect moment om op een vrolijke manier in contact te komen met bedrijven die wij waarderen. Bedrijven waarderen de humor van zo’n positieve actie en houden er een mooie bos rozen aan over.’

Onderscheidende communicatie

Graydon staat voor kwaliteit en daar hoort een onderscheidende manier van communiceren bij. Communicatie die aansluit bij  het eigentijdse Graydon en de nieuwe markt. Deze actie is daar een goed voorbeeld van.

Over Graydon Marketinginformatie

Graydon Marketinginformatie biedt een B2B lead zoekmachine, databasemanagement en klantmarktanalyses ten behoeve van het up to date houden van klantendatabases, het vergroten van de omzet uit bestaande klantenbestanden en het op een gerichte wijze werven van nieuwe B2B klanten. De B2B lead zoekmachine is revolutionair in Nederland. De zoekmachine werkt volgens de ‘big data’ methode: ze scraped het web, verzamelt de gegevens en koppelt deze aan de grootste bedrijvendatabase van Nederland. Het resultaat zijn lijsten met toegespitste B2B prospects die het rendement van sales afdelingen verhogen.

Over ExSilent

Caroline Ammerlaan (31) is CEO van ExSilent. ExSilent is een Nederlandse wereldwijd opererende fabrikant van hoortoestellen. Door nauwelijks zichtbare en stijlvolle toestellen te ontwerpen, verlaagt het bedrijf barrières voor mensen die momenteel geen hoortoestel dragen, maar dit wel nodig hebben. Nadat ExSilent in 2005 begon als een jong en onafhankelijk R&D bedrijf is het razendsnel uitgegroeid tot een onderneming met een globaal bereik en een brede selectie aan hoogwaardige innovatieve producten.