Google Tag Manager
Bel Graydon
Shop
Carrière
Contact
Login
NL
EN
Oplossingen
Oplossingen
Analytics
Market Information
Risk & Compliance
Credit Management
API - integraties
Blog
Blog
Toon alle blogs
Marketinginformatie
Strategie
Data driven marketing
Customer Intimacy
Leadgeneratie
Sales
Downloads
Over Graydon
Over Graydon
Missie & Visie
Werkenbij
Onze klanten
Events
Pers
Avg
Gratis Proefabonnement
Zoeken
Customer Intimacy
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Kione Smits | 3136x gelezen
Wat is customer success?
30-08-2017
Steeds meer bedrijven lijken de uit Amerika overgewaaide trend van Customer Success over te nemen. Wat houdt het in en waarom is het belangrijk?
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Frans van den Heuvel | 1889x gelezen
Uw klantenportefeuille segmenteren in 5 stappen
23-05-2017
Uw klanten indelen op basis van risico’s en kansen? Ga in 5 stappen naar een succesvolle segmentatie van uw klantenportefeuille door customer scoring.
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Stephanie Matse | 594x gelezen
Zo herkent u uw meest waardevolle klant
04-10-2016
Is uw beste klant ook uw meest waardevolle klant? Als u weet welke uw waardevolle klanten zijn, dan kunt u uw marketing- en salesbudget beter...
Lees verder
Meld u aan voor de nieuwsbrief
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Mark Zwart | 1029x gelezen
Zo krijg je bruikbare inzichten over je klanten
19-08-2016
Data verzamelen over klanten en prospects is geen doel op zich. Het gaat erom dat je vanuit al deze data antwoord kunt geven op belangrijke vragen ...
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Anna Sinnige | 661x gelezen
Zo maakt u al uw klanten gelukkig
26-07-2016
Gelukkige, blije klanten. Dat wil toch iedereen? Steeds meer bedrijven nemen een Customer Happiness Specialist aan om dit te bereiken.
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Mark Beekman | 367x gelezen
Predictive churn implementeren om klanten te behouden
14-06-2016
Hoe een goede analyse van je 'churn' je op een goedkope manier extra omzet kan opleveren.
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Lisanne Barnaart | 1464x gelezen
Klanten behouden in B2B – zo doet u dat (deel 1)
30-03-2016
Klanten behouden levert veel meer op dan klanten werven. Maar waarom eigenlijk? Ontdek het nut van tevreden én loyale klanten in de B2B markt.
Lees verder
Filip Hendrickx
Manager Sales
8 geschreven blogs
Toon profiel
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Lisanne Barnaart | 820x gelezen
Klanten behouden in B2B – zo doet u dat (deel 2)
30-03-2016
Klanten behouden levert veel meer op dan klanten werven. Maar hoe doet u dat concreet? Handige tips voor het verbeteren van uw relatiemarketing.
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Lisanne Barnaart | 4020x gelezen
6 verplichte klantanalyses voor ieder B2B bedrijf!
21-01-2016
Klantanalyses helpen u een beter beeld van uw huidige klanten te krijgen en te ontdekken of u meer kunt verkopen. Welke analyses kunt u maken?
Lees verder
Customer Intimacy
Marketinginformatie
Door Stephanie Matse | 200x gelezen
Klantenwerving anno nu draait om de gunfactor
04-08-2015
Klanten zoeken bedrijven steeds vaker zelf op en laten de gunfactor in het keuzeproces meewegen. Hoe zorgt u ervoor dat klanten ú de opdracht gunnen?
Lees verder
Pagina's
1
2
3
volgende ›
laatste »