Whitepaper Graydon Customer-Scoring-De-Kortste-Weg-Naar-Betere-Rentabiliteit

Customer scoring, de kortste weg naar betere rentabiliteit.

Groepeer uw klanten en prospects en ontdek nieuwe kansen

Behandelt u al uw klanten en prospects op dezelfde manier? Dan is de kans groot dat u risico’s te laat ziet en kansen onbenut laat. Customer scoring is een goede eerste stap om uw zakenrelaties in te delen in verschillende categorieën en elke groep een gepaste benadering te geven. 

Download whitepaper

Bij customer scoring worden klanten (en prospects) op basis van bepaalde criteria verdeeld in verschillende categorieën. Daar koppelt u vervolgens gepaste procedures aan. Bijvoorbeeld: klanten met een hoger risico behandelt u anders dan trouwe klanten die netjes betalen. Risicovolle bedrijven hoeft u echter niet te weigeren, maar kunt u bijvoorbeeld deelleveringen aanbieden. Winstgevende klanten kunt u meer aandacht geven om de loyaliteit verder te verhogen. Door dit in kaart te brengen verbetert u de efficiëntie en de rentabiliteit van uw onderneming. Lees er meer over in het whitepaper, zodat u er gauw mee aan de slag kunt.

In dit whitepaper leest u meer over:

  • Het belang van customer scoring
  • De voordelen van customer scoring
  • Een concreet stappenplan naar customer scoring

 

Andere Whitepapers