Geplaatst op 04-10-2016 in Home / Downloads / Marketinginformatie

Een datagedreven buyer persona maken

Stappenplan voor een succesvolle data driven buyer persona
Een datagedreven buyer persona maken

Een kwalitatief onderzoek biedt natuurlijk ontzettend veel nieuwe inzichten over uw buyer persona, maar onderschat de kwantitatieve data niet. Veel informatie over uw buyer zit verscholen in online data die gewoon voorhanden is. Immers: 70% van de buying journey start online en is afgelegd voor een klant in aanraking komt met sales. 

Als u weet op welke manier uw buyer persona informatie zal vergaren, weet u wat uw buyer persona bezighoudt en met welke vragen hij zit. Waardevolle kennis dus. Maar hoe achterhaalt u waar uw buyer persona op zoekt? 

In dit e-paper leert u:

  • Het zoekgedrag van uw buyer persona in beeld te brengen
  • Het website en social meda gedrag in beeld te brengen
  • Leadgedrag te analyseren
  • Hoe u waardevolle informatie uit uw klantenbestand kunt halen