Whitepaper Graydon - Zo Slaan Marketing, Sales En Finance De Handen Ineen

Zo slaan marketing, sales en finance de handen ineen.

De eerste stappen naar een rendabel bedrijfsbeleid.

Finance en sales zitten elkaar vaak in de weg door verschillende doelen en procedures. Dit leidt tot spanningen, tijdsverlies en gemiste kansen. De essentie van modern credit management is het creëren van synergie tussen beide afdelingen. Deze whitepaper helpt u op weg. 

Download whitepaper

Modern credit management streeft naar een optimale rentabiliteit voor de onderneming. Dit betekent dat de hele klantreis – van lead tot facturatie – op elkaar afgestemd moet zijn. Waar het vaak mis gaat is dat finance zich alleen bezig houdt met risicomanagement en te weinig commercieel inzicht heeft. Sales kijkt op haar beurt weer te weinig naar de financiële situatie van een prospect of klant. Hoe brengt u dit beter bij elkaar? 

In dit whitepaper leest u:

  • Hoe sales en finance de klantenportefeuille samen kunnen analyseren
  • Waarom sales en marketing elkaar moeten opleiden
  • Hoe sales en finance samen betalingsvoorwaarden opstellen
  • Welke rol modern credit management speelt om synergie te creëren 
Andere Whitepapers