Geplaatst op 29-04-2016 in Home / Downloads / Marketinginformatie

Zo voorspelt u klantgedrag

In 10 stappen naar klantsegmentatie
Klantsegmentatie helpt klantgedrag voorspellen

‘Bomb the base’ is bij veel bedrijven nog aan de orde van de dag. Eén e-mail naar het totale bestand, want dat is wel zo efficiënt. Maar uw klanten zijn niet allemaal hetzelfde. Met segmentatie krijgt u inzicht in gedrag, stemt u de boodschap beter af en is uw marketing effectiever.

Het echt kennen van de klant en het begrijpen van de overeenkomsten en verschillen is essentieel om de relatie met uw bedrijf en product te verbeteren. Daar komt klantsegmentatie bij om de hoek kijken. Met deze ePaper analyseert en voorspelt u in slechts 10 stappen het klantgedrag.

Download de ePaper en:

  • krijg beter inzicht in de behoeften van uw klanten;
  • analyseer (toekomstig) klantgedrag;
  • stuur de juiste boodschap naar de juiste klantgroep.