Klantacceptatie: wat betekent de nieuwe realiteit voor de leasemarkt?

Klantacceptatie: wat betekent de nieuwe realiteit voor de leasemarkt?

Krijg eindelijk een 360º view van klanten en prospects.

Klantacceptatie was natuurlijk vóór de coronacrisis al belangrijk voor autoleasebedrijven. Gebrekkige klantcontroles brachten altijd al het risico met zich mee van gemiste omzet en reputatieschade. Maar nu vormt klantacceptatie in deze onzekere tijden al helemaal een cruciaal onderdeel van uw bedrijfsvoering. Niet alleen vanwege de onzekere tijd waarin we leven, maar ook omdat innovaties binnen het klantacceptatiebeleid nieuwe kansen voor uw organisatie op kunnen leveren. En elke kans is er één, zeker nu.

Download Market Outlook Paper

Meer dan ooit is het van belang om niet alleen te weten wie u binnenhaalt, maar ook hoe het gaat met uw bestaande klantenbestand. Ontzettend lastig, in beide gevallen. U wilt relaties waar u al jarenlang prettig mee samenwerkt niet plots gaan wantrouwen en ook nieuwe klanten verdienen nog altijd gewoon een kans.

In deze Market Outlook Paper leest u de aandachtspunten voor uw acceptatiebeleid:

  • Inspelen op trends
  • Datagedreven klantacceptatie op afstand
  • Acceptatie op maat
  • Integratie met PSD2
Andere Market Outlook Papers