Houd uw database up-to-date met de meest complete en actuele marketingdata van Graydon Market Information. Zo vergroot u uw omzet en verlaagd u uw kosten per order. U krijgt met de juiste data kennis over uw potentiële zakelijke doelgroepen.
Met de juiste data op zak kunt u gericht prospecteren en doelgerichte campagnes opzetten. Daarom is het van cruciaal belang dat uw bedrijf over de juiste data beschikt. Met Graydon Market Information beschikt u altijd over een up-to-date database waarmee u realtime prospectbestanden genereert, afgestemd op uw wensen. Ook ziet u meteen in welke regio(s) uw prospects gevestigd zijn. Met de tool kunt op eenvoudige wijze uw database optimaliseren.
Wilt u op een eenvoudige wijze prospecteren? En wilt u kredietwaardige leads die een maximale ROI opleveren? Met Graydon Market Data genereert u snel en eenvoudig leadlijsten en filtert u onder andere op de Groeiverwachting en financiële gezondheid van uw prospect. U kunt zelf uw selecties maken en eenvoudig ontdubbelen met klant en/of prospectlijsten.
Een database die u niet goed onderhoudt, vertoont na een jaar een foutmarge 30 procent. Hierdoor behaalt u minder snel uw doelen en maakt u meer kosten. Optimaliseer uw database door hem aan te vullen met essentiële ontbrekende gegevens. Onderhoud uw database periodiek door geautomatiseerde updates.
Meer over uw database Bekijk leaflet
Maak uw adressenbestand completer door deze met extra gegevens te verrijken. Voeg onder andere branche, bedrijfsomvang, rechtsvorm en contactpersonen toe, maar u kunt ook Groeiverwachting en financiële gezondheid hierin meenemen. Het laat u toe om klanten en leads in te delen in verschillende categorieën en hen op een gepersonaliseerde manier te benaderen.
Een B2B marketeer is constant op zoek naar meer leads. Want hoe goed uw product of dienst ook is, als niemand het kent of de meerwaarde niet begrijpt, zal niemand het kopen. Maar hoe pakt u B2B leadgeneratie goed aan? Er zijn veel verschillende kanalen waar u mee aan de slag kan...
‘Marketing geeft alleen maar geld uit’, een vaak gehoorde opmerking over marketingafdelingen. Gelukkig zien steeds meer organisaties in wat een marketingafdeling allemaal kan opleveren in plaats van enkel de kosten te zien. Toch ben ik er voorstander van dat je ook als marketingafdeling áltijd jouw kosten en opbrengsten in beeld moet hebben...
Met de juiste data op zak kunt u gericht prospecteren en doelgerichte campagnes opzetten. Daarom is het van cruciaal belang dat uw bedrijf over de juiste data beschikt. Benieuwd hoe u uw omzet en rentabiliteit kunt vergroten met Graydon Market Information?
60 tot 90% van het aankoopproces vindt online plaats. En ook als de lead een klant wordt kunt u zijn gedrag volgen, omdat u meer data heeft dan ooit. Maar hoe zorgt u nu met al die data dat u inzicht krijgt in de behoeften?