Graydon Next Generation Intelligence - vacature

Medewerker klantenservice

Join our team!

Over de vacature

Optimale service: het is vaak de basis voor tevreden klanten. Daarom is deze functie bij Graydon in Amsterdam zo leuk en betekenisvol. Als medewerker klantenservice krijg je namelijk de kans om bij te dragen aan klanttevredenheid en -behoud. En de ruimte om dat op je eigen ondernemende en creatieve manier te doen. De beloning? Blije klanten en veel mogelijkheden om jezelf continu te ontwikkelen.

Over de functie

Jij geeft onze dienstverlening een gezicht. Door persoonlijk en betrokken de informatieaanvragen, klachten en claims van klanten af te handelen. En erop toe te zien dat afgesproken acties worden opgevolgd. Zo help je onze service aan klanten te optimaliseren op het gebied van kosten, snelheid en kwaliteit. Als medewerker klantenservice ben je de spil tussen de klant en onze interne organisatie. Hierbij werk je veel samen met de IT afdeling, dus kennis van IT is belangrijk in deze wisselwerking. Denk bijvoorbeeld aan een oplossing voor een storing bij een API-verbinding. Met jouw goede begeleiding zorg je voor een soepele introductie, een prettige klantervaring en een versterking van de relatie en het resultaat.

Dit zijn je verdere werkzaamheden:

  • Het behandelen van klachten en aanvragen: je analyseert het verzoek en de daadwerkelijke behoefte daarachter, stelt prioriteiten, lost zelfstandig op wat je kunt en speelt leads en actiepunten door naar je collega’s.
  • Optimaliseren van de klanttevredenheid: je waarborgt een prettig verloop van het proces en komt met oplossingen die de klant positief verrassen.
  • Actief bijdragen aan overleggen en verbeterprocessen: je draagt inhoudelijk bij aan vergaderingen, signaleert, registreert en bespreekt aandachtspunten, en vertegenwoordigt de afdeling Service in externe werkoverleggen.

Over de organisatie

Bij Graydon geloven we dat openheid de weg is naar meer vertrouwen tussen partijen. Op menselijk, maar vooral ook financieel vlak. We bieden die openheid met oplossingen en expertise op het gebied van marketing, informatie én risk en compliance. Zo helpen we bedrijven te weten waar ze staan. En bieden we een heldere kijk op kansen en risico’s. Dit doen we met een club van enthousiaste, gedreven collega’s die voor elkaar klaarstaan. Werkplezier en het behalen van gezamenlijke doelen gaan bij ons hand in hand.

Over het aanbod

Collega’s komen bij ons op de eerste plaats. We hebben jou dan ook veel te bieden:

  • Een marktconform salaris.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
  • Reiskostenvergoeding en een fijne werkplek die goed bereikbaar is met het ov.
  • Een dertiende maand en 27 vakantiedagen.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Een innovatieve werkomgeving met korte lijntjes.
  • Doorgroeimogelijkheden: een groot deel van ons management komt uit de eigen organisatie.
  • Een laptop en telefoon van de zaak.
  • Goede thuiswerkvoorzieningen.
  • Veel zelfstandigheid en volop ruimte om initiatief te nemen.

Over je profiel

Gemotiveerd, proactief en klantgericht. Zo ga jij te werk. Je hebt gevoel voor commercie, kunt goed zelfstandig werken, durft zelf keuzes te maken en bent creatief in het bedenken van oplossingen. Tegelijkertijd besef je dat je samen verder komt en elkaar als team nodig hebt. Verder breng je mee:

  • Ervaring of affiniteit met IT.
  • Minimaal mbo-niveau en bij voorkeur een afgeronde mbo-opleiding.
  • Minstens vier jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur ook Engelse taal.

Interesse?

Spreekt de functie van medewerker klantenservice je aan? Dan maken we graag kennis met je.

Neem contact op met Felix​ Uijttenboogaard via uijttenboogaard@compagnon.com of op het nummer 06-18903619.

De selectieprocedure bestaat uit twee gespreksrondes met een naaste collega en recruiter en mogelijk een businesscase en/of rollenspel. We hopen je te ontmoeten, welkom bij Graydon!