Het vinden van nieuwe klanten

Nauwkeurige selecties maken om conversie te verhogen

Prijs u gelukkig als ondernemingen spontaan contact met u opnemen om met u in zee te gaan. In de praktijk gaat het er vaak anders aan toe. Elke ondernemer moet actief op zoek naar nieuwe klanten om een bloeiende business op te bouwen. Maar het aanbod is groot en de concurrentie moordend. Marktonderzoek en het werven van nieuwe klanten is dan ook geen nattevingerwerk. Want hoe nauwkeuriger uw selectie, hoe hoger uw conversie.

subway2
Tip

Investeren in nieuwe klanten

Gebruik onze unieke scores om uw doelgroep af te bakenen. Want waarom zou u tijd, geld en energie investeren in financieel ongezonde bedrijven die weinig of helemaal niet actief zijn?

Dit zijn onze scores

Het vinden van nieuwe klanten

Graydon Market Data

Bij de samenstelling van een lijst met potentiële klanten maakt u het verschil door uw selectie zo nauwkeurig mogelijk af te bakenen. Met Graydon Market Data heeft u alle belangrijke criteria binnen handbereik. Naast de traditionele kenmerken zoals geografische locatie, activiteit of omvang, bevat de online tool vooral unieke scores die een onderscheid maken in financieel risico, kans op opheffing en groeiverwachting.

Want zeg nu zelf, waarom zou u energie, tijd en middelen besteden aan organisaties waarvan u weet dat de kans groot is dat ze u niet correct (kunnen) betalen? Of waarvan u mag verwachten dat ze de komende 12 maanden een stap terug moeten zetten of zelfs ophouden te bestaan?

Dan bent u beter af met een kleinere database waarvan de kwaliteit vele malen hoger ligt. Het betekent ook dat u minder geld zult moeten uitgeven om uw kleinere database te onderhouden. Altijd winst dus: minder kosten, een betere selectie, hogere conversie. En meer succes met uw campagnes.

Resources

Beslis op basis van data