Case study: Graydon & Germains Seed Technology

De kredietoplossingen voor Germains Seed Technology

Case study

Germains Seed Technology wilde de service naar een hoger niveau tillen. De klantacceptatie automatiseren bleek daarbij noodzakelijk.

Handmatige controles zijn tijdrovend en vertragen het klantacceptatieproces. Een organisatie kan pas groeien als ze snel en uniform inzicht heeft in de financiële situatie van potentiële en bestaande klanten. Germains Seed Technology moest daarom op zoek naar geautomatiseerde oplossingen om betere kredietbeslissingen te kunnen nemen in een kortere tijdspanne.

Download case study

De organisatie wilde de service optimaliseren zonder in te leveren op veiligheid en regelgeving. Germains Seed Technology koos voor enkele oplossingen van Graydon en maakt nu gebruik van geautomatiseerde klantchecks, kredietcontroles en monitoring. Niet alleen bij nieuwe klanten, maar ook om het bestaande klantenbestand in de gaten te houden.

In deze case study leest u meer over de aanpak van Germains Seeds Technology en ontdekt u:

  • Welke kredietoplossingen het hanteert
  • Waarom periodieke klantchecks belangrijk zijn
  • Hoe automatisering leidt tot optimalisatie
Andere Case study's