Graydon MOL - Digitalisering en de race om de klant

Digitalisering en de race om de klant

Geautomatiseerde KYC-checks zijn sneller én grondiger.

Klanten verwachten tegenwoordig een steeds efficiënter en gemakkelijker KYC-proces. Ze willen zo snel mogelijk het klantacceptatieproces doorlopen, zodat ze snel verder kunnen met de groei of de uitbreiding van hun bedrijf.

Doordat veel organisaties hun klantacceptatie handmatig uitvoeren, is het KYC-proces echter tijdrovend en foutgevoelig. Analisten zijn vaak meer bezig met informatie verzamelen in plaats van ze te analyseren. Dit zorgt ervoor dat de klantacceptatie dagen, of soms zelfs weken, kan duren.

Organisaties hebben daarom een nieuwe benadering nodig: geautomatiseerde KYC-processen. Geautomatiseerde oplossingen zorgen voor een gestroomlijnde onboarding in slechts een paar minuten. U zult niet alleen compliant en efficiënter zijn, maar u zult ook een ervaring kunnen bieden die voldoet aan de verwachting van uw klanten. Hierdoor tilt u uw organisatie naar een hoger niveau.

Download Market Outlook Paper

In deze Market Outlook paper leest u onder andere over:

  • De inefficiëntie van handmatige klantcontrole
  • De toename van geautomatiseerde processen
  • Moderne oplossingen voor snellere onboarding
Andere Market Outlook Papers