Whitepaper Graydon - Hoe optimaliseert u de onboarding van uw klanten?

Case study’s: Hoe optimaliseert u de onboarding van uw klanten?

Kredietwaardigheid controleren, klantenonderzoek uitvoeren, het risico op fraude in kaart brengen, enz. Het is allemaal even belangrijk in de onboarding van nieuwe klanten. Wet- en regelgeving worden echter alsmaar strenger en complexer, terwijl ook de klant verwacht om snel bediend te worden. Het voelt alsof de druk op uw organisatie toeneemt. De implementatie of de verbetering van uw onboardingproces is dan ook cruciaal voor uw concurrentiepositie. Vooral in moeilijke economische tijden.

Download whitepaper

Lees onze case study’s en ontdek hoe twee marktleiders in hun vakgebied de oplossingen en expertise van Graydon gebruiken om de onboarding van klanten te optimaliseren:

  • Douma Staal, een toonaangevende speler in de staalindustrie.
  • Vekoma, een marktleider in pretparkattracties.

U zult zien hoe deze spelers een betere cashflow en een hogere klantretentie realiseerden. Daarnaast vermijden ze frauduleuze bedrijven en blijven ze gespaard van sancties.

Andere Whitepapers