Geschreven door Caspar van Haaften
Posted on 30-06-2017

Graydon Annual Report 2016

Beste bezoeker,

Op deze pagina treft u het jaarverslag aan van Graydon Holding N.V. over 2016. Graydon heeft de laatste jaren een ambitieuze transitie ingezet, omdat wij geloven dat de toekomst van bedrijfsinformatie ligt in het bieden van voorspellende en voortschrijvende inzichten aan onze klanten. Hiervoor hebben wij een aantal belangrijke investeringen gerealiseerd in onze technologie en in de expertise van onze mensen. 2016 was een bijzonder jaar voor Graydon, waarin het mooie stappen heeft mogen maken in innovatie richting het leveren van waardevolle inzichten richting onze klant.

2016 was ook het jaar dat Atradius 100% van de aandelen in handen kreeg van Graydon. Atradius gelooft en steunt de strategie van Graydon om grote hoeveelheden data te verzamelen vanuit verschillende bronnen, zodat we die kunnen omzetten in innovatieve inzichten voor de klant. Hierbij blijft Graydon zelfstandig opereren. De bedrijfsinformatiemarkt biedt fantastische kansen om bedrijven wereldwijd te helpen groeien. Graydon kijkt de toekomst dan ook met vertrouwen tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Caspar van Haaften