Geschreven door Caroline Schouten
Posted on 01-05-2019

Graydon jaarverslag 2018

Beste lezer,

Op deze pagina treft u het jaarverslag aan van Graydon Holding N.V. over 2018.

2018 was een jaar waarin we belangrijke stappen hebben gezet in de realisatie van onze strategische doelen, waarbij we hebben gewerkt aan het versterken van de focus op onze klanten, het concentreren op onze kernactiviteiten en het verder ontwikkelen van onze klantoplossingen om onze weg te vervolgen naar winstgevende groei.

In ons jaarverslag vindt u een overzicht van alle belangrijke stappen die we hebben gerealiseerd in 2018:

• Scherpe focus op de klant

Om onze klanten nu en in de toekomst goed te kunnen bedienen, is er verder geïnvesteerd in vernieuwing van onze producten en verbetering van onze dashboards. Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen, hebben goed geluisterd naar de feedback en onze service en klantgerichtheid verbeterd Door onze contactmomenten en communicatiemiddelen voortdurend te verbeteren op basis van de feedback van onze klanten, kunnen we als organisatie nog beter inspelen op de wensen van de klant.

• Concentratie op onze kernactiviteiten

Onze strategische koers die zich richt op bedrijfsinformatie, is in 2018 geëffectueerd met de verkoop van de incasso activiteiten. Deze activiteiten zowel in België als in Nederland zijn overgedragen met zorg voor de klanten en medewerkers. Daarnaast investeren we in nieuwe producten en maken onze inzichten op meerdere manieren toegankelijk voor onze klanten o.a. vernieuwing van de dashboards, APIX en uitbreiden van aantal scores.

• Scherpe focus op innovatie

Met de lancering van Graydon Market Information op het Graydon Insights platform kunnen we in lijn met onze strategie, bedrijven helpen groeien. Met deze nieuwe oplossingen kunnen bedrijven mogelijkheden in de markt ontdekken, marketingcampagnes optimaliseren en groei bereiken. Daarnaast hebben we in 2018 ons oplossingenportfolio uitgebreid met vernieuwende analytische scores en oplossingen die gebruik maken van Credit Information, Market Information en Risk & Compliance. Nieuwe standaard oplossingen en oplossingen die ontwikkeld zijn samen met de klant, zorgen ervoor dat Graydon oplossingen kan bieden aan een grotere diversiteit aan beslissers binnen bedrijven. Op die manier zijn we nog beter in staat om onze missie te volbrengen: ‘Here to help you grow’.

We zijn trots op de stappen die we hebben gezet in de realisatie naar winstgevende groei en het herstel van de winstgevendheid. Via deze weg wil ik ook mijn dank uitdrukken aan U en onze vele klanten voor het gestelde vertrouwen en uiteraard ook aan alle medewerkers die zich hebben ingezet om dit voor u te kunnen realiseren.

Met vriendelijke groet,

Caroline Schouten