Geschreven door Caroline Schouten
Posted on 14-05-2020

Graydon jaarverslag 2019

Hierbij presenteren wij u het Graydon jaarverslag. In dit verslag geven wij een toelichting op de resultaten en de ontwikkeling van onze organisatie.

In 2019 is de weg naar groei voor Graydon weer ingezet. Daarbij hebben we een aantal belangrijke stappen gerealiseerd en dit is ook terug te zien in de bedrijfsresultaten. Graydon bevindt zich in de afrondende fase van een ambitieuze transitie, die het bedrijf een aantal jaar geleden heeft ingezet. De investeringen die daarbij gedaan zijn in technologie, innovatie en de expertise van onze mensen vertalen zich nu terug in een positief operationeel resultaat.

Zo hebben we in 2019 onze vernieuwde Credit Management oplossingen op het Insights platform en via API’s gelanceerd en hebben we middels Partnerships verscheidene nieuwe analyses, scores en oplossingen ontwikkeld. Stapsgewijs brengen we al onze klanten richting ons nieuwe platform en integreren wij onze oplossingen steeds meer met die van de klant. Ook in het Risk & Compliance domein breidt Graydon haar dienstverlening steeds verder uit, met oplossingen zoals Graydon Onboarding & Detect.

Graydon ontwikkelt oplossingen, analyses en scores die een wezenlijk verschil maken in het dagelijkse besluitvormingsproces van een bedrijf. Of dit nu is om risico’s te anticiperen of om commerciële kansen te identificeren. Dit alles doen we dankzij accurate, betrouwbare informatie en de inzet en expertise van onze mensen. Ook in 2020 zijn wij vastberaden om klanten te blijven helpen met hun groei dankzij waardevolle bedrijfsinformatie.

Hartelijke groet,

Caroline Schouten